Fonosüsteem 2.0.

Mitme sõbra korterinumbrit sina peast tead? Kas tuleb tuttav ette olukord, kus oled külla minemas ja kortermaja välisukse taga pead kõigepealt sõbrale helistama, et korterinumbrit küsida. Vastus käes, valid fonoluku tablool numbri. Korteris heliseb seejärel fonotelefon, omanik võtab toru ja avab nupule vajutades ukse. WebLock abil saab seda kõike aga lihtsamalt korraldada.
.

With WebLock, the apartment owner can open the door using a mobile app to let a guest in during a phone call. There is no need for the guest to dial a number from the apartment intercom and for the owner to walk to the speakerphone in the apartment. The apartment owner doesn’t even have to be at home at the same time to open the door. Just as with the front door, the mobile app can be used to open other entrances to the house, such as the garage door.

A WebLock account is managed by a house administrator, who gives each occupant a WebLock application key. The owner of each apartment can appoint the persons allowed to use it, not just one person but exactly as many as needed. If necessary, the house manager can remove these rights with a few clicks, for example, if the tenants in the apartment change or the owner changes. In addition to WebLock’s mobile app, residents can also open access with key cards, chips, and codes.

With WebLock, each user has their own code.

Unlike the traditional intercom system, the WebLock solution has its own unique code. The code can also be issued to the postal office and courier companies and they no longer have to make a copy of the keys. The system also makes it easy to identify to whom the door chip or code issued was used to enter the house, or from which mobile phone the door was opened. In this way, if necessary, you can also check whether the cleaner was in the stairwell on cleaning day. Of course, skeptical apartment owners who are skeptical about new solutions can also enter the house with a regular key.

Lisaks WebLock mobiiliäpile saavad elanikud avada välisust ja üldsissepääse ka võtmekaartide, kiipide ja koodidega. Ka kaotatud võtmekaarte, kiipe ja koode saab tühistada distantsilt, ilma selleks fonoluku enda juurde minemata. Erinevalt traditsioonilisest fonosüsteemist on WebLocki lahenduse puhul igal kasutajal oma unikaalne kood. Koodi saab väljastada ka postiljonile ja kullerfirmale ja neile ei pea enam võtmetest koopiat tegema.

Süsteemist on lihtsalt ka tuvastatav, kellele väljastatud uksekiipi või koodi kasutati majja sisenemiseks või millisest mobiiliäpist ust avati. Nii saab vajadusel näiteks ka kontrollida, kas koristaja on ikka trepikojas käinud koristuspäeval. Uute lahenduste osas skeptilised korteromanikud saavad majja muidugi soovi korral siseneda ka tavalise võtmega.

WebLock lahendust saab lihtsasti paigaldada olemasolevale fonosüsteemile täienduseks või selle asemel.

Uue maja puhul on oluliseks eeliseks, et WebLocki süsteem on ka märgatavalt soodsam kui traditsiooniline fonolahendus – pole ju mingit vajadust igasse korterisse fonotelefoni paigaldada. Korteris olevat fonotelefoni asendab iga maja elaniku isiklik mobiiltelefon. Niisiis, aeg astuda uude ajastusse?

Kui soovid sarnast lahendust oma ettevõttele, siis võta ühendust meie müügimeeskonnaga:

sales@valnes.ee